Friday, February 20, 2009

Bapak Saya Kaya

I had this on the 18th of February 2009.

12:02 AM Azik: dzul
jom pisgor
dzul
dzul
dzul
weih
dzul
hello
hello
me: rabu kot
Azik: hello moto
me: mana gorpis
Azik: eh tutup ke?
me: pasar malam kan
Azik: alaaaaaaa
12:03 AM pergi jela jum
kalau tuup kita pg pasar malam
me: jom jom
12:04 AM azik
kau ada buku bisstat x?
Azik: tak ade rasenye
nanti aku check kejap
12:05 AM me: kau boleh tolong tny member2 kau
Azik: ape tajuk buku tu eh
me: jap
12:06 AM Azik: ada 1 ni
aku tak sure bis stat ke econs
me: statistical techniques in business and economics with global data sets
panjang nak mampus
12:07 AM Azik: hah ye la tu
aku ada
me: nice oen two three
*one
nak pinjam boleh?
Azik: amik la
sebulan rm500
12:08 AM ahahahha
me: boleh2
mintak dekat petronas
nama bapak aku petronas
ahahahha
Azik: ahahahah
ye ah
muhammad dzulhazmi bin petronas
me: yer betul
ahahaha
Azik: ahahah
Azik: muhammad dzulhazmi bin petronas
me: xyah buat status arr
12:09 AM ahahaha
Azik: lawak dowh

2 comments:

Merissa K. said...

ahaha. okay nowww i get it..

Nurul Aain said...

oi, i ada buku bis stat kott!
tanya la. hadohai.