Thursday, January 22, 2015

Aku Manusia

Kerana aku manusia, aku lemah,
Kerana aku manusia, aku marah,
Kerana aku manusia, aku lelah,
Kerana aku manusia, aku rebah.

Kerana aku manusia, aku rasa,
Kerana aku manusia, aku ketawa,
Kerana aku manusia, aku kecewa,
Kerana aku manusia, aku cinta.

Kerana aku manusia, aku soal,
Kerana aku manusia, aku sesal,
Kerana aku manusia, aku bebal,
Kerana aku manusia, aku kesal.

Kerana aku manusia, aku amuk,
Kerana aku manusia, aku cemuh,
Kerana aku manusia, aku remuk,
Kerana aku manusia, aku lusuh.

Kerana aku manusia, aku binasa.
Kerana aku manusia, kau manusia.


I.E - Act of stupidity and idiotness are derived by the stupidity and idiotness of the actor.

5 comments:

Elena said...

Takutkan ombak,
Pantai dielak,
Takutkan hujan,
Benci pula awan.

Takutkan hilang,
Rasa dibuang,
Takutkan pergi,
Ditutup hati.

*

Kerana kita tetap di sini,
Putus tidak ikatan abadi.

Muhammad Dzulhazmi said...

:)

Elena said...

Reader rindu!

Ridarinduridarinduridaribduridarindu. :D

Muhammad Dzulhazmi said...

Ribda??

Muhammad Dzulhazmi said...
This comment has been removed by the author.